1. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.  
2.
Zamówienia są przyjmowane przez zgłoszenie w serwisie strony, jak również  
mailem lub telefonicznie
   
BOLD24
Podgórki 88 
59-550 Podgórki  
tel. 607 099 323
email: biuro@bold24.pl
   
3. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich Schenker, UPS  
i Poczty Polskiej.  
DOSTAWA GRATIS  
4. Realizacja zamówień:  
a) publiczne placówki oświatowe wyjście towaru z naszego magazynu do 5 dni  
roboczych, z naklejoną na towarze fakturą z 21 dniowym terminem płatności.  
b) prywatne placówki oświatowe wyjście towaru z naszego magazynu do 5 dni  
roboczych od uznania rachunku naszej firmy (przedpłata) lub pobranie gotówki  
c) firmy i osoby fizyczne wyjście towaru z naszego magazynu do 5 dni roboczych  
od uznania rachunku naszej firmy (przedpłata) lub pobranie gotówki  
5. Towar dostarczany jest przez kurierów pod wskazany adres. Tablice i przesyłki duże 
gabarytowo dostarczane są pod budynek i należy samemu we własnym zakresie zadbać  
o wniesienie towaru do środka, za dostawy nieskuteczne z tej przyczyny firma nasza  
nie odpowiada i będzie obciążać dodatkowymi kosztami zamawiającego.  
Jeżeli przesyłka dotrze uszkodzona to należy odmówić przyjęcia jej odbioru  
i powiadomić nas o tym fakcie. Odbiór przez klienta przesyłki uszkodzonej  
wyklucza jej reklamowanie.  
6. Firma BOLD zastrzega sobie oprawo odmowy realizacji zamówienia niewłaściwie  
wypełnionego.  
7. Ceny podane na stronie są cenami brutto.  
8. Warunki gwarancji:  
a) Firma BOLD udziela gwarancji na zakupiony towar pod warunkiem korzystania  
z niego zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami Instrukcji Obsługi.  
Okres gwarancji liczony jest od daty sprzedaży.  
b) Okres gwarancji wynosi: 12 miesięcy ( chyba, że zaznaczono inaczej )  
c) Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar do Firmy BOLD  
w oryginalnym opakowaniu fabrycznym.  
W innym przypadku ryzyko uszkodzenia urządzenia podczas transportu ponosi  
reklamujący.  
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzeń oraz awarii  
powstałych w wyniku zjawisk losowych takich jak: pożar, przepięcia sieci  
energetycznej wyładowania elektryczne, zalanie, działanie środków chemicznych  
oraz okoliczności i sił wyższego rzędu.  
e) Gwarancji nie podlegają części obudowy i akcesoria, powierzchnie podlegające  
normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji jak zarysowanie, zabrudzenie trudne  
do usunięcia, wytarcie napisów itp.  
f) Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku dokonania zmian konstrukcyjnych  
lub napraw poza Firmą BOLD, zerwania lub uszkodzenia założonych plomb.  
g) Produkty powinny być zgłaszane do reklamacji po oczyszczeniu, w przeciwnym  
wypadku Firma BOLD obciąży Klienta za dodatkową usługę.  
9. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszego regulaminu zastosowanie  
mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.